Hereus d'Els Àngels Confidencial

Tot el que no sabem
ho sabrem.

Markus Wolf,
excap dels Serveis Secrets de l'RDA

08 de març 2007

L'alcalde de Calonge, rei del màrqueting

La nova tipologia d'alcaldes convergents abracen la religió del marquèting. Són moooooolt bons. Crespo a Lloret va ser dels sacerdots més avançats incloent la musa d'OT- La dolça Nina- a les llistes. A la costa brava destaquen altres alcaldes del marquèting convergent (el gran Pàramo, a part, perquè aquest juga en altres categories) Ens referim a Lobato de Sant Feliu de Guíxols, en Charlie Negre de Torroella, i el millor de tots, en Jordi Soler, de Calonge. Per fer-se notar, l'alcalde calongí ja va adquirir en el seu dia la cúpula-ferralla del Fòrum. A qui se li ocorreria comprar una desferra d'un esdeveniment fracassat com el Fòrum de Barcelona? Doncs a l'alcalde Soler. En el seu dia es va personar als mitjans per anunciar-ho. I va col.locar l'artefacte, un engendre horrorós de metall, en un racò que amb prou feines es veu. Per preparar-se la campanya, Soler s'ha aventurar a un show anomenat "preparats pels 10.000". No, no es tracta d'una cursa atlètica, sinó d'una mena de celebració allargada en el temps per celebrar el creixement urbanístic de Calonge i Sant Antoni. El poble està ple de banderoles de la festeta i l'Ajuntament ja ha organitzat una mena de càsting entre els veïns per fer un anunci sobre el tema. Molt marquèting d'espardenya, molt de show d'estar per casa. No hi ha dia que l'alcalde en qüestió no surti a Tele Costa Brava per anunciar algun rotllo en vinagre, una festeta, un sidral, una fireta o el que faci falta. El millor: ahir. On l'alcalde va sortir per anunciar una zona wifi a l'ombra "dels oasis de la platja de Sant Antoni". L'alcalde es va despatxar amb una frase antològica "hem de preparar-nos pel segle XX". Es el que té això de fer tant de marquèting, que a vegades ja no saps què vendre, ni com vendre-ho.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici